joi, 28 octombrie 2010

si din nou intru pe blog si ma uit poate mai este ceva scris inafara de ce scriu eu si din nou un sentiment de dezamagire si apoi altul de nu pot obliga chiar daca a promis . in fine sa trecem la lucruri mai importante...

Sa vedeti cum imi da Domnul idei , la scoala invat despre umanism si iluminism , iar in ultimul timp aud destul de des e viata mea sau e trupul meu , chiar si intr-un film am auzit asta ,, si mi-a si venit in minte nu nu e viata ta e viata Lui este si o melodie care zice "viata ta e a ta dar nu iti apartine,sa stii ca nu depinde nici macar un pic de tine,viata a venit de undeva de sus , viata ta nu e a ta e a lui Isus"(Contrast-despre comori , foarte faina melodia), cred ca ar trebui sa ii multumim pentru fiecare milimetru din trupul nostru si pentru fiecare secunda din viata noastra pentru ca EL permite ca noi sa traim in trupul acesta care de altfel e ca un cadou pentru noi si viata la fel , asa ca decat sa ne credem stapani pe vietile noastre mai bine am multumi Tatalui pentru ele .
 Trecem la celalalt punct umanismul si iluminismul aceste 2 curente vor sa destepte omul ca el este centrul tuturor lucrurilor si sa explice totul rational sau stiintific , la scoala nici un obiect nu te invata despre Dumnezeu , decat religia numai ca si acolo majoritatea orelor te invata despre sfinti , moaste si altele de genu, mie asta nu imi convine deci pentru mine nici un obiect la scoala nu ma invata despre Tatal meu ,despre frumusetea Lui , aceste 2 curente nu numai ca nu te invata nimic despre EL dar sunt si anticlericale adica oamenii aia care au facut aceste curente s-au saturat sa tot asculte preotii si altii ca acestia, pastori , si au zis "STOP nu ne mai intereseaza, noi vedem ca omul e cel mai tare pe pamant"la asta ma gandesc eu ca ar fi spus din moment ce nu mai credeau in Dumnezeu si incercau sa demonstreze totul stiintific si sa faca si pe alti oameni sa creada acele lucruri .Minunat este Domnul ca asa mi la da pe toate ca am citit intr-o carte crestina care zicea ceva de genu ca umanismul nu e ok nu imi mai amintesc exact era ceva de genu , si na la scoala daca stai sa vorbesti cu elevii ortodicsi ei probabil o sa iti spuna ca exista Dumnezeu numai ca mai degraba cred ce ne preda ca omul este cel mai tare , dar va spun eu si o stiti si voi ca omul este NIMIC fara Dumnezeu..ma mai gandeam daca acei oamneni care au facut acele 2 curente , ma gandeam cat de fain ar fi fost daca in loc sa slaveasca omul ca pana la urma asta fac , L-ar slavi pe Domnul si toti ar avea in minte mereu ca Dumnezeu este cel care merita toate si nu noi .Laudati pe Domnul ca bine faceti!

Un comentariu:

  1. 1. Ai rabdare , acea persoana o sa se tina pana la urma de cuvantul dat.
    2.Viata este un dar, cel mai frumos dar pe care l-am primit, insa ai dreptate nu ne apartine noua pt ca ne-a fost data din mana Lui si tot El ne-o va lua.

    RăspundețiȘtergere