vineri, 22 octombrie 2010

Azi vorbeam la scoala cu o colega , despre preotul la ortodocsi , si zicea ea ca in satul ei cand ii da buna ziua la popa nu ii raspunde ca zice ca ii ala rau , stateam si ma gandeam , ca nu numai in satul ei e asa daca sa zicem eu care am mai avut "legaturi" cu preotii i-as da buna ziua mi-ar raspunde , dar daca ar afla el ca eu merg la pocaiti la biserica aici ar fi o problema si mai ales daca mi-ar cunoaste parintii , cel mai probabil in secunda 2 ar fi la mine la usa spunandu-le parintilor mei . Spunea acea colega ca odata la o evanghelizare preotul din sat a trimis niste baieti sa fure orga ca sa nu mai cante pocaitii , si ma tot gandeam eu ca foarte probabil asa ar fi si aici in oras ,pentru ca preotii au la teologie acolo un obiect care ii invata cum sa ii urasca pe pocaiti ,eu cand am auzit ca cineva care slaveste pe Domnul invata pe altii sa urasca pe alti oameni am ramas asa stai putin ca aici ceva nu e bine si lucrul acesta cand l-am auzit era perioada cand Domnul imi arata calea, iar aceste cuvinte cum ca preotii sunt invatati sa urasca pe altii mi-a usurat oarecum decizia pentru ca e clar ca acolo este ceva straniu sa zic asa ..si ca tot e vorba despre cum sunt preotii nu ii judec doar ca va spun si eu ce am auzit de la altii , un preot s-a intors la Domnul si s-a pocait , si el spunea ca atunci cand intaltii bisericii ortodoxe din regiunea aceea de tara au aflat au si venit la acest om acasa , care se ruga Domnului sa nu se certe cu ei , si Domnul i-a ascultat rugaciunea si cand au ajuns preotii la om acasa primele cuvinte au fost nu am venit cu gand de cearta si unul din preoti zicea oricum nu pot sa ma cert ca mi-ai dat proteza la reparat sau ceva de genu , si vorbind ei preotii il intrebau unde ai fost timp de o saptamana , si el le-a raspuns la un fel de studiu fusese , cu pocaiti? intreaba preotii , el stiind ca preotii nu se au cu pocaitii le raspunde ca a fost sa studieze Biblia cu alti oameni , preotii s-au prins ca cu pocaiti , si i-au dat acelui om 3 zile sa se mute din casa in care locuia pentru ca acea casa era data de biserica , si omul nostru se gandea ca e prea putin si a zis dati-mi macar 5 zile ,preotii nu au fost de acord.. a 2 zi vine un politist la acest om el se speriase si zicea ca asta ii mai trebuie si politia pe cap , insa acel politist i-a spus frate am auzit cele intamplate si as vrea sa te ajut sa te muti in alta parte , si s-a mutat .. a2a zis s-a intamplat asta ,deci nu e cum vrea preotul nu e cum vrem noi e cum vrea EL.(Acest om a fost la acel studiu pentru ca l-a invitat un frate baptist , cu care se impretenise, si de acolo Domnul a inceput sa lucreze la inima acelui om).poate o sa spuneti ca sunt rautacios sau ca vorbesc prostii , dar ce am scris eu aici e adevarul....Laudat fie Domnul.

Un comentariu:

  1. Haide sa lasam oamenii ce vor raul altuia deoparte, sa ne concentram mai mult pe exemplul pe care il dam noi altora, pe faptele noastre. Nu prea sunt in masura sa vorbesc despre asta pt ca am multe de schimbat la mine, dar e mai bine sa ii lasam pe ei, parerea mea.

    Daca tu te-ai uitat la ei si ai zis :"stai putin ca aici ceva nu e bine" atunci s-arputea ca altcineva sa se uita la tine si sa zica " Persoana aia are ceva aparte, vreau sa fiu si eu ca ea, sa am bucurie in inima, vreau sa cred si eu in Dumnezeul ei! "

    RăspundețiȘtergere