marți, 12 octombrie 2010

ieri a fost o zi cam decisiva pentru mine , adica am hotarat sa ma las de un joc pe net , si sa ma apuc serios de scoala , si de cercetarea Cuvantului lui Dumnezeu , si uite asa mi-am sters contul si am incheiat cu acel joc , mi-ai propus ca sa incep sa invat pentru scoala , ca pana acum am lasat-o cam deoparte , si sa cercetez Biblia mai bine pentru a vedea ce are EL pregatit pentru mine .Tot ieri mai exact seara , incercam sa imi aduc minte de numele unui predicator foarte bun zic eu Paul Washer , si am dat peste o predica de-a lui care era adresata tinerilor am ascultat-o de la cap la coada , si ma gandeam cat de multa dreptate poate sa aibe acest om , el zicea ceva de genu :"multi dintre cei care sunt aici , vor ajunge probabil in iad " si spunea si de ce pentru ca multi cred ca daca se roaga odata in viata si il cheama pe Domnul Isus in viata lor cred ca e de ajuns , ei bine nu e de ajuns spunea el , trebuie mereu sa avem contact cu Domnul prin rugaciune si post... mai spunea el ca vin tineri la grupurile de tineret care fumeaza se drogheaza , fac alte lucruri pe care un tanar crestin nu ar trebui sa le faca , si totusi ei le fac si cred ca daca vin la intalnirile de tineret sunt salvati , ei bine nu e asa , zicea acest predicator.
Spunea el un lucru care si mie imi cam da batai de cap , unii imi zic ca ei sunt siguri ca sunt mantuiti , dar de unde aceasta siguranta ma intreb eu , ca daca tu nu traiesti asa cum zice in Biblie nu esti mantuit , daca nu te desparti de lucrurile pamantesti si sa incepi sa traiesti cum vrea EL , nu esti mantuit , de aceea zic eu ca ar trebui sa ne uitam la vietile noastre si mereu cand vedem un lucru gresit , sa nu ne comparam cu cei din jur (eu unu asa faceam, dar incerc sa nu mai fac asa) ci sa ne comparam cu Biblia ...deocamdata atat , daca imi mai vine ceva in minte am sa scriu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu