vineri, 15 aprilie 2011

Un fel de pregatire , scrisoare , si altele.

Acum 18 ani la ora 10 dimineata , Tata a zis intalneste-te cu cei care vor avea grija de tine cat vei fi mic , sa ii faci mandri de tine pentru ca ei te iubesc nu asa cum te iubesc EU , dar te iubesc si ei, la inceput vor fi mici probleme , dar va fi bine.Eu voi fi cu tine , te voi calauzi si educatia pe care o vei primi de la ei iti va prinde bine,iar Eu voi avea grija sa te educ si in lucrurile spirituale , chiar daca vei incepe intr-un mod ,vei termina ca si copilul Meu ceea ce ai fost creat sa fii .Vei cunoaste o familie minunata cel mai bun prieten al tau va fi din acea familie si te vei imprieteni cu toti fratii si surorile lui, acolo Ma vei cunoaste si mai mult , prin acea familie voi lucra la viata ta si vei incepe sa Ma cunosti din ce in ce mai mult. Apoi vei incepe sa imi fii ucenic si din ce in ce mai mult sa ma cauti, sa te tii de treaba. Ei sunt copiii Mei , sunt binecuvantati de Mine .
Eu te voi calauzi mereu , si cand iti va fi greu Eu voi fi cu tine si te voi invata si te voi ajuta .
Eu sunt Tatal tau sa nu te intorci de la Mine , sa nu lasi lucrurile pamantesti sa te stapaneasca , Eu te voi ajuta sa privesti la Mine , tu trebuie doar sa accepti. Chiar daca vor fi momente grele , Eu te voi astepta pentru ca te iubesc cu o iubire vesnica , o iubire mai mare decat oricare alta .
Sa nu uiti de unde ai plecat si unde trebuie sa ajungi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu