duminică, 10 aprilie 2011

M-am tot gandit la asta de ceva timp si nu eram sigur daca sa scriu , ca nu vreau sa fie discutii pe urma , dar pur si simplu tot ma uit in jurul meu si cuvantul superficialitate e prea putin , e prea bland , nu numai pe net ci si real , majoritatea sunt niste prefacuti , iti ascund ceva ,probabil ar face orice sa obtina ceva daca si tu si el/ea va doriti, si nu era atat de grav daca ascundeau doar de tine sau de altii , dar ei cred ca ascund de Dumnezeu , ei stiu ca Dumnezeu stie tot despre ei , dar ei nu sunt constienti de lucrul acesta , lumea crede ca totul e simplu , lasa ca Domnul ma iubeste , dar tu ce faci ? da, EL te iubeste si are rabdare cu tine , dar tu cum il rasplatesti sa spun asa.
E interesant daca ne uitam in Biblie , macar putin ca poate nu o facem prea des , vedem acolo ca oamenii lui Dumnezeu , nu erau multumiti cu putin , nu faceau doar putin si dupa traiau fix ca cei din lume si spuneau gata am facut ce am avut de facut si acum pot sa ma distrez sau sa imi vad de lucrurile mele , chiar crezi ca Dumnezeu e mandru de tine cand vede ca tu intr-o zi de 24 de ore sa zicem 8 le dormi , nu ,hai 10 le dormi sa punem asa ca poate esti chiar obosit, cu restul de 14 ce faci ? o ora din timpul tau pretios in care faci lucruri care nu conteaza , ii dai Domnului?(si ma simt destul de aiurea pentru ca si eu ma lupt cu asta acum , si vad ca nu dau destul timp pentru cunosterea Domnului , si incerc sa iau masuri si cateodata reusesc si tot nu e de ajuns , pentru ca atatea sunt de cunoscut incat nu ajunge o viata din primul an de viata pana in ultimul ca sa il cunosti pe EL) noi stim multe , foarte foarte foarte multe , dar nu constientizam aproape nimic, daca am face asta sunt sigur ca lumea ar fi fost un loc mai bun.
Dar ce conteaza eu citesc putin din Biblie si ma rog , si e de ajuns ,nu nu e de ajuns , si nu e numai asta , dar tu ca si crestin cum traiesti ?cum arati lumii ca esti crestin????? Domnul Isus adevaratul Crestin daca pot spune asa , era impotriva curentului , El facea ce era bine din punctul de vedere a lui Dumnezeu , nu din punct de vedere a lui X sau Y , sau sa multim pe X sau Y , cand ajungi pe patul de moarte daca o sa ai parte de unul , crezi ca o sa conteze ca i-ai facut pe plac unuia sau altuia, o sa conteze daca i-ai facut pe plac lui Dumnezeu daca pot spune asa, daca il ajuti sa il cunosca pe Dumnezeu , sau il indrumi spre Dumnezeu ,atunci e bine .Mai gandeste-te odata cand spui ca faci deajuns pentru Dumnezeu , El nu iti cere prea multe , ca asa e EL e prea bun cu noi , si sincer parerea mea e ca eu unu nu IL merit pe Dumnezeu .

Am scris asta pentru ca am privit la viata mea si spun ca fac asta pentru ca sa il cunosc mai mult pe Dumnezeu ,si ajung acasa in comoditate si nu mai fac nimic din ce mi-am propus.Pofta vina mancand , asa e si aici , daca incepi sa te rogi sa citesti sa meditezi , in timp ce faci o sa iti vina cheful .

Un comentariu:

  1. Eu personal am experimentat ca daca Ii dai Lui Dumnezeu putin din timpul tau, Il cauti si ajungi sa-L cunosti cat de cat, timpul cu El va creste aproape de la sine, pentru ca e o placere sa stai in prezenta Lui :)
    In ceea ce priveste prefacutii mereu au fost si mereu vor fi, conteaza ca tu sa stii in dreptul tau ca nu esti.

    RăspundețiȘtergere