sâmbătă, 17 decembrie 2011

Stiu

da stiu . da stiu . da , da stiu . ohohoa cate stim noi ,nu?
sa ne gandim putin atunci cand ne zice cineva ceva, si poate am mai auzit de acel lucru , da stiu . am mai auzit , am mai vazut , eu is aici de cand m-am nascut , aud asta de fiecare data si o stiu , nu mai trebuie sa imi zica nimeni. Oare? Oare daca noi auzim lucruri , dar doar atat, le simt? le constientizam ? le gandim?le traim?
Domnul Isus te iubeste! da stiu. de stiut poate stii , dar de constientizat , de luat aminte , de gandit , ai stat putin ? ai analizat putin? sau noi stim totul?
De craciun sarbatorim pe Domnul Isus !eh si asta( unul dintre raspunsuri ). Cum "eh si asta"? Ce sarbatorim de sarbatori ? unii nici macar nu stiu , avem brad ?avem , asta e spiritul craciunului. vine mosu craciunu? vine nu vine , exista nu exista , inventam noi o poveste ca sa ne mintim copii .si dupa ce parintii construiesc asa niste minciuni "bune" in jurul copilului , mai au pretentia ca acel copil sa nu minta, oare copilul nu face ce vede la parinti?
Cate nu stim noi ? noi le stim pe toate....
Cat din acea mare/ocean de "eu stiu" am analizat?

Eu cand eram mic i-am zis o poezie lu' mos craciun asta, a venit acasa la mine(ce onoare mare,mosu craciun era acasa la mine , dar Domnul Isus hmm nu stiu daca era)si m-a pus sa ii zic o poezie .nu conta ca e ziua Domnului Isus , mosu craciun trebuia sa auda poezia ca eu sa primesc caaaadouuuu, si am zis si am primit , ce stiam eu pe atunci .asa mi s-a zis asa am facut.
Cum ar fi ca la ziua ta de nastere ,sa fie sarbatorit altul desi pe toti tu i-ai chemat, initial ei veneau la tine , pentru tine , dar cand au ajuns au zis ca alta persoana e mai interesanta si pe tine nici macar nu te-au pus pe locul 2 , nici macar nu te mai intreaba daca esti bine sau ceva , NU, dupa ala mai interesat , vin altele ca bradu , cadourile , mancarea , orice altceva , dar de ziua ta ei nu isi amintesc de tine . Asta facem noi de craciun mancam , colindam , facem tot ce trebuie dar uitam de Sarbatorit.

dar nu ca noi stim , stim, ca e ziua Domnul Isus , dar ne place mai mult de mosu asta inexistent ...
stiu ca Domnul Isus ma iubeste , da stiu , dar mai mult vreau asta , lasa Domnul Isus cu 5 minute inainte sa mor..era o povestioara chestia asta cu 5 minute , nu mi-o amintesc prea bine dar asa cum imi amintesc o sa o zic : erau 2 oameni si s-au dus la un al3lea si cei 2 intreaba pe al3lea care era mai invatat , cand sa ne pocaim, al3lea zice: cu 5 minute inainte sa muriti.Ei fericiti pleaca , insa incep sa gandeasca situatia si le trece un gand ca ei nu stiu cand o sa moara , si se intorc la al3lea si ii zic : bine bine cu 5 minute inainte sa murim , dar cand o sa murim? al3lea: pai asta e problema ca nu stim cand o sa murim.(poate altii stiti intamplarea mai corecta sau .. am zis cum mi-am amintit).
Haideti sa nu ne mintim/inselam singuri.

Un comentariu:

  1. Fie ca magia acestei sarbatori, a nasterii Mantuitorului sa va aduca multa pace, caldura sufleteasca si bucurie Hristos s-a nascut! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere