duminică, 27 martie 2011

"God or no god, he cant help Japan, he put them into this mess. Prayers wont help, hope wont help. Money and food will help. Stop praying and start helping!" voi incerca sa traduc "Dumnezeu sau nu Dumnezeu , El nu poate ajuta Japonia ,El i-a pus in aceasta mizerie .Rugaciunile nu vor ajuta , speranta nu va ajuta .Banii si mancarea vor ajuta.Opriti-va din rugat si incepeti sa ajutati!"  Acesta este un comentariu , dintre multe altele de la un video cu acel tsunami devastator din Japonia , dupa comentariul asta s-au mai dat cam 600 de comentarii , dar la acesta m-am oprit si chiar ma gandeam cum sa scrii asa ceva , si ma gandeam ca el cand zice ca mancarea si banii ajuta are dreptate , dar mancarea aia si banii daca nu e voia lui Dumnezeu nimic nu ajunge in Japonia , poti tu sa trimiti ce vrei , daca Dumnezeu zice NU apoi NU o sa fie..Rugaciunea pentru aceasta tara trebuie incurajata , tot mai multi sa se roage pentru Japonia , pentru ca rugaciunile schimba lucrurile , si poate prin tot mai multe rugaciuni Dumnezeu o sa priveasca si spre ei si o sa ii ajute, Japonia din cate stiu eu nu e o tara prea crestina , religia majoritara  se cheama şintoism am cautat pe net despre aceasta religie "Șintoismul sau shinto (神道) este religia tradițională a Japoniei și o fostă religie de stat a acestei țări. Fiind o religie politeistă, implică venerarea unor zei numiți kami , apoi vine budismul , crestini sunt foarte putini . cand citesc despre religia lor imi vine in minte un singur lucru , unde sunt dumnezeii lor? nu vreau sa fiu rautacios , dar asta e adevarul ei cred in cine nu trebuie , doar Dumnezeu exista , El e singurul adevarat ..Uitandu-ma pe comentariul individului , vad ca zice acolo "El i-a bagat in aceasta mizerie (he put them into this mess)" deci crede si el in Dumnezeu ...trebuie incurajata rugaciunea pentru cei necredinciosi si in clipele acestea pentru Japonia , ca poate Domnul le va da cele ce le trebuie.


Azi de dimineata la biserica zice predicatoru ceva cam asa " suntem superficiali la minuni" si ma gandeam cat de mare dreptate are , eu unu recunosc ca nu stiu sa apreciez minunile Domnului , mai am de invatat pana sa imi dau seama si care sunt acestea dar trecem peste ... era binecuvantarea unui copil mic si la asta se referea predicatorul , ca atunci cand se naste un copil zicem da s-a nascut ne bucuram dar ne gandim ca e normal e normal , si el spunea de femeia sunamita din Biblie ea dupa cum zice Cuvantul nu avea copii si tot l-a rugat pe Dumnezeu sa ii de-a si ei unu , si Elisei omul lui Dumnezeu , pentru ca ea l-a gazduit , Dumnezeu ii va da un copil acelei femei , si acea femeie a realizat minunea si noi putem realiza acum cand citim despre ea , dar ea a simtit intradevar minunea pentru ca nu era ceva normal pentru ea si , cand s-a intamplat chiar a fost o minune ..Asa e destul de des, cand ne vindecam de o boala spunem " eh , asa trebuia sa se intample , am luat pastile , era normal sa ma fac bine " iti zic eu stii si tu in adancul tau ca nu e asa , nimic nu se face fara voia lui Dumnezeu , nu se dizolva pastila in tine , si uite ca nu isi face efectul pentru ca asa vrea Dumnezeu si tu iei pastilele degeaba ..totul dar totul se face dupa cum vrea El .
Eu am realizat ca si in viata mea a avut loc o minune , sambata ma primit vestea ca nu mai am helicobacter pylori acesta este un parazit , si minunea e ca l-am avut , si mi-a dat ceva batai de cap , si ma rugam Lui , Doamne te rog sa nu maiam si tot il aveam ca nu e dupa ceasul meu ci dupa ceasul Lui , cand vrea El atunci se intampla , dar am continuat sa ma rog pentru asta , si uite ce acum am scapat . Este o minune pentru ca am auzit de persoane care dupa tratamente , si regim si tot nu au scapt de acest parazit ..


Incurajati rugaciunile pentru Japonia , pentru ca daca ne rugam dupa voia Lui , EL o sa ne asculte . 
TOTUL se face dupa cum vrea EL.
P.s. in situatiile de gen ca aceasta in care se afla Japonia e bun exemplul lui Iov , si vorba lui "Domnul a dat , si Domnul a luat , binecuvantat fie Numele Domnului (Iov 1:21) "





Un comentariu:

  1. Amin!:)

    Rugaciunea are putere sa schimbe orice,pentru ca intr-adevar avem un Dumnezeu viu si mare dar de multe ori uitam asta, uitam ca El este acolo gata sa ne ajute...

    Ma bucur ca ai scapat de helicobacter pylori !:)

    RăspundețiȘtergere