vineri, 25 februarie 2011

Pentru inceput la multi ani BEN(5 ani)!!! (cu o mica intarziere pe blog , dar important e real)

Ma tot gandeam zilele trecute chiar si azi , ce sa mai fac cu blogul ca inspiratie mai rar de o bugata de timp , si mi-a venit in minte sa il inchid , dar nu o sa il inchid , la inceput am postat destul de des teme , acum ca s-au mai rarit mi se pare ca nu mai am nimic de zis , dar cateodata imi mai vine cate o idee...
Asa sa trecem mai departe.
La inceput cand am luat decizia sa merg la bise la CDE , am intrat in contact cu persoane pocaite mai mult sau mai putin (nu e treaba mea sa judec), si multi imi ziceau ca am sa vad eu ca e grea pocainta si nu aveau incredere ca eu ma voi tine de Domnul , si poate ca eu nu m-am tinut de EL cum si-a dorit El , dar a avut El grija de mine si uite ca am ceva timp... ca am sa vad eu ca nu e asa usor , iar eu nu intelegeam ce vor sa spuna , adica mie nu mi se pare greu nicidecum , nu vedeam ce vad ei asa de greu .. dupa 1 an 1 luna si 1 zi , mi-a venit ceva in minte care pentru mine cel putin e adevarat , pocainta e usoara tu ai de facut atat IL primesti pe Isus in inima ta , Il lasi sa iti conduca viata , sa fii pocait adevarat e mai greu pentru ca tu cu cat te indrepti spre EL , cu atat satan iti pune piedica , si cateodata reusesti sa nu cazi , dar alte dati cazi si iti pare rau (iar Domnul iti intinde mana Lui si te ajuta sa te ridici) dar daca o sa cazi de mai multe ori nu o sa iti mai para rau (dispare sentimentul ala de vina pe care il ai la inceput) . Trebuie sa avem grija sa nu cadem(sa ne facem partea si Domnul cu siguranta o sa iti faca partea Lui) , ca nu e de gluma , aseara dupa cursurile de legislatie mi-am pus castile si mergeam spre bise la repetitie , si a venit o melodie in playlist care nici nu stiam ca o am , melodia se numeste Dincolo de Ziduri -ultimul tunel , in melodia asta e vorba despre iad , si un vers zice asa iadul, iadul, iadul nu e un joc , si e adevarat nu e un joc , Dumnezeu nu se joaca , totul este cat se poate de serios .. poate ca unii dintre noi nu realizam cat e de fain sa fii numit copilul Lui , daca nu realizam asta , atunci poate realizam cat de rau ne v-a fi in iad si daca realizam asta atunci o sa fim recunoscatori ca Domnul s-a gandit si la noi ..Pocainta e usoara , sa fii pocait adevarat aici e adevarata incercare.Domnul sa va binecuvanteze!

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. ANJELINA JELIZA wrote:
    imi face placere Robert sa-ti citesc blogul, pt ca stiu ca scrii din experienta ta cu Domnul si sincer iti spun k mai bine citesc blogul tau decat al unor tineri care si-au facut blog numa ca sa incerce ei sa demonstreze ce frumos scriu :))

    Da Robert....e usor sa devii copilul Lui, nu trebuie decat sa-L lasi sa intre in inima ta, dupa cu trecerea timpului se vede din roadele tale ce fel de crestin esti, sau daca chiar esti crestin...important e sa ramai langa El si sa faci voia Lui, ca pana la urma asta conteaza, si celelalte lucruri o sa ti le dea El dupa nevoile tale...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai perfecta dreptate..ms anjeliza .

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si din partea mea, cu intarziere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult cum ai vorbit, Robert. Nici nu se cunoaste ca, nu demult, ai intrat in relatie cu Dumnezeu. Sa nu te lasi din a impartasi gandurile acestea... poti ajuta multe persoane, insa te ajuti si pe tine in acelasi timp. O sa ma rog ca El sa te ajute sa ramai treaz si cu capul sus, pe aceasta carare pe care ai inceput s-o urmezi. Cel mai mare dar pe care un om si-l poate dori, este acela de-a primi viata vesnica (si asta doar prin Tatal). Asta iti doresc si eu tie! Daca il dorim pe Dumnezeu, si il iubim pe El (implinirea celor 10 porunci), cu siguranta vom avea parte de viata vesnica. Take care and God bless you! >:D<

    RăspundețiȘtergere